Izložba o asocijaciji Apsolutno pod nazivom “Apsolutni izveštaj / Absolute Report” realizovana je krajem 2002. godine u Salonu Muzeja savremene umetnosti, Beograd. Kustos izložbe je bio Dejan Sretenović. Sretenović će nas ovaj put voditi kroz treći segment – Rasprodaja - aktuelne izložbe o asocijaciji Apsolutno APSOLUTNO SADA u Muzeju savremene umetnosti Vojvodine (radovi:Apsolutna rasprodaja, 1997; Human, 1999 itd), čije su kustoskinje Inke Arns i Gordana Nikolić.
Izložba se može pogledati do 15. februara.
Dr Dejan Sretenovićje istoričar i teoretičar umetnost. Radi kao kustos Centra za vizuelnu kulturu u Muzeju savremene umetnosti uBeogradu.Područja njegovih istraživanja obuhvataju avangarde i neoavangarde, konceptualnu i savremenu umetnost, eksperimentalni film i umetnost novih medija. Kustos je brojnih izložbi među kojima su “Fluxus u Beogradu”(2014), “Kino drugim sredstvima” (2013), “Protiv umetnosti. Goran Đorđević: kopije 1979-1986” (2011), “Autopsia:ogledalo uništenja (2010), “Slobodan Šijan: oko filma” (2009), “Neša Paripović: postajanje umetnošću” (2006), “O normalnosti.Umetnost u Srbiji 1989-2011 (2005), “Crno telo, bele maske" (2004), “Hvala Raši Todosijeviću” (2002), “Konverzacije” (2001), “Video umetnost u Srbiji” (1999), “Focus Belgrad”(1998), “Scene pogleda” (1995)itd. Objavio je knjige /Umetnost prisvajanja /(2013), /Raša Todosijević.Was ist Kunst?/ (2002) i /Art in Yugoslavia 1992-1995/ (1997). Priredio je zbornike tekstova/International Exhibition of Modern Art featuring Alfred Barr's Museum of Modern Art, New York/ (2003), Lev Manovič, /Metamediji/ (2001) i /Novo čitanje ikone /(1999). Tekstovi su mu objavljivani u katalozima, časopisima i zbornicima u zemlji i inostranstvu.