Vesti

Osvrt na Corners u Vranju29.08.2016. 10:30

Kulturni centar Rex je, kao jedna od partnerskih organizacija međunarodne platforme Corners, ove godine bio producent projekta Kids on the Corners koji se održao u Vranju u periodu od 15. do 25. aprila.

Cilj projekta bio je „osmišljavanje novih umetničkih praksi u obrazovanju dece, koje bi razvijale njihov kreativni potencijal ukazujući na nove oblike izražavanja", kako se to formuliše projektnim jezikom. Timovi Cornersa iz Beograda i Vranja, u saradnji sa umetnicima iz nekoliko evropskih zemalja ukazali su na kulturni obrazac Vranja kao specifičnog izraza južne Srbije a u okviru težnje projekta Corners na lociranju i afirmaciji mesta koja nisu uopšte ili nisu dovoljno vidljiva na kulturnoj mapi Evrope. Ovaj kompleksni producentski i saradnički angažman, u dužem periodu je „usisao" skoro sve organizacione i druge kapacitete tima Kulturnog centra Rex, tako da kratak tekst o utiscima iz Vranja tek sada možete pročitati na našem sajtu, u rubrici Flashback (http://www.rex.b92.net/sr/flashback/story/6016/Corners+Vranje+.html).

Zahvaljujemo se ovom prilikom svim učesnicima i učesnicama projekta: Grupi 484, Narodnom muzeju u Vranju, Galeriji Narodnog muzeja Vranja, Narodnom univerzitetu, Narodnoj biblioteci "Bora Stanković", Sanji Stamenković, Jovani Petrović, kao i svim umetnicima koji su učestvovali u projektu a to su: Simon Haggblom, Karin Lind, Mili Pavićević, Josebi Irazoki, Nedyalko Delchev, Maciej Salamon, Nils Personne, Borja Ruiz, Dragan Protić i Đorđe Balmazović. Radujemo se daljoj saradnji sa svima njima. Tim KC Rex trenutno radi na pripremi publikacije o iskustvu umetnika koji su u radu sa decom otkrili nove alternativne pristupe u edukaciji mladih.

Prijava na mailing listu

Unesite vašu e-mail adresu

Unesite kod