Izložba obuhvata socijalno-angažovani period stvaralaštva ovog umetnika, čije ime predstavlja sinonim za umetnost socijalnih tendencija levičarske orijentacije u Srbiji i Jugoslaviji.
Mapa „Krvavo zlato“ (1936/37) obeležava potpuni preokret, stilski, tematski i ideološki u stvaralaštvu Đorđa Andrejevića Kuna. Ciklusom od 28 drvoreza Kun je ilustrovao "roman u slikama" kroz realistički prikazane scene iz života borskih rudara "ispričavši" priču koja predstavlja tragično svedočanstvo procesa modernizacije koja se odigrala u ovom rudarskom gradu. To je priča o seljacima koji su bili primorani da napuste rad na obrađivanju zemlje pošto nije mogao više da ih prehrani jer je zemlja bila zatrovana fabričkim otpadom. U borbi za puko preživljavanje bili su prinuđeni da obuku rudarska odela, uđu u jame i prihvate se teškog rada kako bi ostvarili minimum ljudske egzistencije u surovom kapitalističkom društvu izraženih klasnih razlika.
Grafike iz mape "Krvavo zlato" nastale su po neposredno doživljenim studijama koje je Kun napravio u Boru, boraveći mesec dana među rudarima. Mapa predstavlja jedno od kapitalnih ostvarenja u istoriji srpske socijalno-angažovane umetnosti, kao i jedno od najznačajnijih grafičkih ostvarenja, koja i danas predstavljaja vrhunski domet koji je srpska umetnost postigla u ovoj likovnoj disciplini. Ogroman značaj ovog dela se ogleda i u snažnoj društveno-angažovanoj poruci u duhu borbenog realizma koju umetnik želi da prenese, ne zanemarujući pri tom umetničke vrednosti u korist ideološke orijentacije i stavljanja sadržaja u prvi plan njegovog interesovanja.