130 originalnih grafika i objekata Viktora Vazarelija, u Muzeju savremene umetnosti Vojvodine, videlo je, do sada, preko 3000 posetilaca. U subotu, 20. februara u 13 časova kroz izložbu vode kustoskinje Svetlana Mladenov i Sanja Kojić Mladenov.
Uz ovu reprezentativnu kolekciju , u MSUV predstavljen je i Savremeni mađarski film. Ciklus filmova se završava u ponedeljak, a izložba se zvanično zatvara u nedelju, 21. februara .
Viktor Vazareli (1906-1997) je bio teoreticar i najinventivniji praktičar op-arta, važnog pravca u umetnosti 20. veka, poznatog kao optička umetnost. Rođen je u Pečuju, u Mađarskoj, gde nakon završenih studija u Budimpešti upisuje Akademiju Muhej, poznatu i kao budimpeštanski Bauhaus. Tamo se upoznaje sa tadašnjim istraživanjima na polju boje i optike koja su sprovodili Borotnjik Moholi- Nađ i Albers, kao i konstruktivisti Maljevič i Kandinski. Posle svoje prve samostalne izložbe u Budimpešti seli se u Pariz 1930. godine i posvećuje analizi grafike, kao i eksperimentima zasnovanim na interakciji oblika i boje u stvaranju iluzije pokreta i trodimenzionalnih prostora. Jedan od njegovih najpoznatijih radova iz 30-tih godina "Zebra" smatra se najranijim primerom op-arta. Rad se sastoji od zakrivljenih crnih i belih pruga koje stvaraju specifičnu iluziju dubine. Njegova prva pariska izložba održana je 1944. godine u Galeriji Denise René, u čijem je osnivanju i sam učestvovao. U to vreme bio je prepoznat kao predvodnik grupe autora koji su bili okupljeni oko ove galerije. Tokom 50-ih godina Vazareli je napisao nekoliko manifesta na temu upotrebe optičkih fenomena u umetničkom kontekstu. Jedan od njegovih najvećih projekata je zdanje Fondacije Vazareli za koje je 1976. u gradu Eks-an-Provans (Francuska) sačinio kompletan arhitektonski projekat, kao i optičke skulpture, ostavljajući iza sebe monumentalnu demonstraciju svojih ideja i estetike. Njegove inovacije u domenu boje i optičkih iluzija postale su tokom 60-tih i 70-ih deo popularne kulture i izvršile snažan uticaj na savremene umetnike, industrijske i grafičke dizajnere, arhitekte, modne kreatore i mnoge druge stvaraoce. Želeo je da promeni pogled na svet, kao i da odnos umetnosti i društva u celini učini otvorenijim i koherentnijim. Nastojao je da njegova umetnička dela postanu dostupna svima uz moto "Umetnost za sve".