Umetnik

J. M.

Prati umetnika

Pretraga

Šta je to magično u ambalaži?

U jednom minutu prosečni kupac u supermarketu prođe pored čak 300 proizvoda, a više od 60 odsto kupovine on obavlja impulsivno, neplanski, zbog „lepog pakovanja“. Najveći uticaj u privlačenju pažnje potrošača ima upravo ambalaža.


 


Zašto je dizajn pakovanja tako važan i kako se postiže „privlačnost“ između ambalaže i kupca predstaviće profesionalci na prvoj konferenciji pod nazivom PACKTIVITY. Pactivitity je jednodnevna konferencija o packaging dizajnu koja će se održati  24. septembra u beogradskom Holiday INN hotelu sa početkom u 9h.


Konferencija se ne bavi teorijom, već direktnom praksom, pa će na konferenciji biti napravljen presek stanja u dizajnu pakovanja i predstaviće se nove ideje. Predavači i prezenteri na skupu su predstavnici kompanija koje ulažu i investiraju u dizajn svoje ambalaže i oni koji tu ambalažu osmišljavaju, dizajniraju.


Više se nema proizvoda koji za cilj imaju samo da zadovolje neku funkcionalnu potrebu potrošača. Proizvodi imaju svoju sopstvenu ličnost koja treba da odgovara onome kome je namenjena. Jer, emotivno iskustvo u brendu je ono što se prvenstveno traži.  Računice govore da se, recimo, za jedan prehrambeni proizvod koji se prosečno dobro prodaje na srpskom tržištu, novac uložen u dizajn pakovanja vraća prodajom proizvoda kroz, otprilike, dva sata.


Cilj organizovanja konferencije Pactivity je stvaranje boljeg razumevanje dizajna kao prakse i predstavljanje šansi razvoja koje dizajn omogućava.


Organizator konferencije je internet sajt za promociju dizajna, www.designed.rs (sajt je vlasništvu Udruženja građana Srpska Dizajn Platforma), a izvršnu organizaciju događaja obavlja agencija Coba&Associates.


 



Datum objavljivanja: 15.09.2010.