Umetnik

J. M.

Prati umetnika

Pretraga

Slavica Dragosavac ‌ / Brainstorming

U četvrtak, 24. novembra u 19 sati u Gradskoj galeriji Požega, otvara se samostalna izložba autorke Slavice Dragosavac, pod nazivom, "Brainstorming". Izložba traje do 14. decembra, 2011. godine.


 


...kao kontrolisani haos koji je proizvod inteligentnog promišljanja stvarnosti.



...kao mentalna provokacija koja služi ustanovljavanju novih i punih smisla veza između prethodno nepovezanih stvari. U logičkom načinu razmišljanja, svaka misao zavisi od prethodne. Provokacija upravo taj pravac blokira. Ne radi se o tome da je to pogrešno, već treba reći: „Da, ovo je dobar pravac, možda najbolji mogući, možda jedini mogući, ali hajde da prestanemo da ga korisitimo i da probamo sa drugim načinima rada.“ / Edward de Bono /



Izložba je zamišljena kao kao rezultat grupne ili pojedinačne razmene ideja, koje svojom unutrašnjom logikom svakodnevne stvari sagledavaju na poseban način. Neke forme grafičkog oblikovanja, oglašavanja i alternativnih  medija, dobijaju novu upotrebnu dimenziju, a druge su  rasterećene, minimalizovane i postaju stilska vežba sa ciljem ponovog uokvirenje ili davanje novog smisla.



 

Slavica Dragosavac istražuje i izmešta ugao posmatranja na uobičajene forme grafičkog dizajna i vizuelnih komunikacija.Tokom profesionalnog rada, realizovala je veliki broj projekata vezanih za kulturu i tržišno komuniciranje. Izlagala je samostalno i na više od 50 grupnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Radila je kao art direktor u agencijama Saatchi & Saatchi i McCann Erickson u Rimu i kao kreativni direktor u agencijama Ogilvy i Draft FCB u Beogradu.



Neki od klijenata su Unilever, Wiener Stadtishe osiguranje, Muzej primenjene umetnosti, Publikum, McDonald's i Pozorište Eliseo u Rimu, Ball Packaging, Beiersdorf, Promonte, Telekom, Monet i Elektroprivreda Crne Gore, Procredit banka, Parking servis, Fakultet dramskih umetnosti, Belef, Legend, Imlek, DHL, Craft, Tanjug, Usaid, British American Tobacco, TDR, Heineken, Kolosej, Nestle, Ikea, Coca Cola Hellenic i mnogi drugi.



Kao kreativni direktor dobitnik je više nagrada među kojima su Grand Prix na festivalu Zlatni petao / serija bilborda Wiener Stadtische osiguranje, prva nagrada / Maxim pozivnica, prva nagrada / kalendar Wiener Stadtische, prva nagrada / kalendar Om Ogilvy na izložbi kalendara u Novom Sadu i godišnje nagrade UEPS-a za tv spot povodom Dana borbe protiv melanoma kože i Ball Packaging promotivne aktivnosti.



Diplomirala je i magistrirala na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, a kao stipendista Vlade republike Italije specijalizirala u Rimu. Trenutno radi kao docent na Fakultetu umetnosti u Nišu, na odseku za Grafički dizajn.


 



Datum objavljivanja: 24.11.2011.