Umetnik

J. M.

Prati umetnika

Pretraga

Nešto lično Dobrivoja Radojevića Maše

Do 10. februara u Maloj galeriji ULUPUDS-a, održava se samostalna izložba slika autora Dobrivoja Radojevića Maše, pod nazivom, "Nešto lično".
Dobrivoje Radojević – Maša





Rođen 1946. u Čačku. Živi i radi u Beogradu.Član ULUPUDS-a od 2003.


„ Nešto lično... „




Ciklus slika ( ulja na platnu ) koje su nastajale poslednjih pet godina. Sam
naziv izložbe je metafora za likovni pristup prostorima između... koji
svakog od nas čine jedinstvenim i neponovljivim u svakom pogledu. Sam proces
slikanja je postao „ slikana ispovest „ umetnika – njegove prošlosti,
sadašnjosti i verovatno budućnosti.

Umetnik ne koristi čiste boje, već ih pre nanošenja na platno meša sa belom,
izazivajući tako utisak zamagljenosti.Prostor i figure oblikuje valerskim
odnosima. Boje su guste i nanošene širokim potezima, pa tako dolazi do
prožimanja i stapanja dve figure ili figure i pozadine, s tim da se ipak
granice nikada ne gube.

U umetnikovom slikarskom opusu važno mesto zauzimaju pejsaži, mrtve prirode,
enterijeri i žanr kompozicije.Njegovi pejsaži nikada nisu klasična predstava
nekog predela, već u njima dolazi do preplitanja različitih mesta koje slikar
spaja u zanimljivu i potpuno novu celinu. Kada slika enterijere, najčešće
predstavlja unutrašnjost ateljea, pri čemu je prostor samo naznačen, dok se
akcenat stavlja na plošnost. Apstraktne geometrijske površine predstavljaju
slike u ateljeu, a dvodimenzionalna pozadina-zid na koji su naslonjene ili na
koji su okačene slike.


 


Dobrivoje Radojević – Maša je rođen 1946. u Čačku. Živi i radi u Beogradu.Član ULUPUDS-a od 2003.



"Nešto lično..."



Ciklus slika ( ulja na platnu ) koje su nastajale poslednjih pet godina. Sam naziv izložbe je metafora za likovni pristup prostorima između... koji svakog od nas čine jedinstvenim i neponovljivim u svakom pogledu. Sam proces slikanja je postao "slikana ispovest" umetnika – njegove prošlosti, sadašnjosti i verovatno budućnosti.



Umetnik ne koristi čiste boje, već ih pre nanošenja na platno meša sa belom, izazivajući tako utisak zamagljenosti. Prostor i figure oblikuje valerskim odnosima. Boje su guste i nanošene širokim potezima, pa tako dolazi do prožimanja i stapanja dve figure ili figure i pozadine, s tim da se ipak granice nikada ne gube.



U umetnikovom slikarskom opusu važno mesto zauzimaju pejsaži, mrtve prirode, enterijeri i žanr kompozicije. Njegovi pejsaži  nikada nisu klasična predstava nekog predela, već u njima dolazi do preplitanja različitih mesta koje slikar spaja u zanimljivu i potpuno novu celinu. Kada slika enterijere, najčešće predstavlja unutrašnjost ateljea, pri čemu je prostor samo naznačen, dok se akcenat stavlja na plošnost. Apstraktne geometrijske površine predstavljaju slike u ateljeu, a dvodimenzionalna pozadina-zid na koji su naslonjene ili na koji su okačene slike.


 



Datum objavljivanja: 01.02.2012.