R.S.M. je višeslojna, satirična i ironična priča o herojima , istorijskim zabludama i savremenom trenutku. Duboka svest o društvenoj krizi (moralnoj, ideološkoj, političkoj), oblikuje moj rad u snažan socijalno politički komentar. Skidanjem lažnih oreola sa mojih heroja , ne želim da umanjim istorijski značaj njihovog dela , već želim da ih oslobodim nametnute društvene funkcije, izvitoperene do bezočne zloupotrebe. Otkrivam onu iskrenu, ranjivu, grotesknu stranu ljudskog bića.
Dvosmisao, (igra reči ili igra rečima i smislom), karakteriše izložbu. „Road Side Monument“ (krajputaš), je trodimenzionalni objekat pored puta,koji u tišini i svedoči o vremenima. Kesa za đubre, takođe je trodimenzionalni objekat pored puta koji svedoči o nama i savremenom trenutku, nažalost najčešće nepogrešivo.
Celinu, (izložbu) čine radovi na zidu i radovi na podu.U realnosti se dešava nešto slično, neko ide na zid, neko na pod. Ko, kad, kako i zašto?...Nezna se.
Izložba je izvedena tehnikom sito-štampe(silkscreen), uobičajenim postupkom štampe na vinilskim podlogama. Srebrna i zlatna folija se primenjuju u knjigovezačkom zanatu (zlatotisk) i ikonopisačkoj umetnosti . Ova dva postupka teško je dovesti u vezu , osim ako nemate nameru da otvarate pitanja o mogućem i nemogućem, o ukusu i neukusu, o pravoj meri u predstavljanju događaja i ljudi koji su ih činili.
Na kraju, radovi se mogu napumpati, napuniti i ispumpati odnosno isprazniti, (spakovani radovi mogu stati u dzep),....’’cirkuski’’ model ..:’’Danas u vašem gradu...’’ i ...’’večeras samo za vas...’’ , snažno me podseća na simplificirane modele komunikacije , koje nudi savremeno društvo.
Brutalno demontiranje kolektivnog sećanja,čini nas ravnodušnim.