Na prvoj samostalnoj izložbi u Srbiji umetnički par Bull.Miletić predstavlja projekat Unfinished: Scares of the Past / Face of the Future osmišljen i proizveden upravo za kontekst Beograda.
Polje interestovanja umetnika je želja da se vizualizuje nesvesno optičko i  akustičko polje percepcije. Pri tome je od posebnog značaja odnos između  fizičkog i mentalnog sveta pa je motiv umetnika da ispita njihovo okruženje  poput arhitekture, predmeta, pejzaža i urbanog prostora, kao nosilaca emocija,  memorije i političkih odluka. Kroz formu video instalacija umetnici posmatraju  potencijalnu trajektoriju za vizuelizovanje vremena i prostora kao konstelaciju  gde prošlost i sadašnjost koegzistiraju kao uzajamno uslovljene i promenljive  varijable. 
U radu umetničkog para Bull.Miletić ovakav pristup se  prevashodno ispoljava na analizi gradova a istorijska i politička situacija u  određenom gradu utiče na odluku šta i kako da se snima. Umetnici razvijaju i  poseban mehanizam snimanja da bi postigli određenu konstruisanu objektivnost  tako što će moći da snimaju ne gledajući u objektiv. 
Sam naziv projekta  Unfinished: Scars of the Past / Face of the Future odnosi se direktno na  promenjivost fizičkog stanja monumentalne arhitekture u Beogradu, kao i njegove  improvizovane urbane strukture. Metod snimanja dopušta da se tačka posmatranja  vizuelno poveže sa svim konsekutivnim tačkama u vertikalnoj panorami od 360  stepeni dobijenoj rotacijom kamere. Svaka sekvenca je tako povezana naizgled  kroz tranziciju sa sledećom, uključujući ne samo temelje na kojima neko stoji  vec i celokupni vertikalni plan. Otkrivanje vizuelnih rešenja dobijenih spojem  toka i ponavljanja, čini neprekidni obrazac video lupa. Ova povezanost ocrtava  granice određenog prostora potvrđujuci njegove postojeće prostorne i vizuelne  odnose i mi je nesvesno percipiramo kroz navigaciju i mentalno mapiranje.