Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

Studentska izložba

SKC Beograd Srećna galerija, izložba studenata na Departmanu za primenjene umetnosti, Fakulteta umetnosti u Nišu 13 - 22. maj, 2021. Ciklus izložbi: Afirmacija mladih / Vizuelnom retorikom do identiteta.

 



 


autor izložbe: Anita Milić vanredni profesor

asistent: Miljana Radenković


Na Departmanu za primenjene umetnosti, Fakulteta umetnosti u Nišu, studenti, između ostalog, stiču znanja i veštine iz oblasti grafičkog dizajna i kroz realizaciju zadataka ispoljavaju svoju nadarenost, angažovano kreativno razmišljanje i potkrepljuju spremnost za rešavanje konkretnih zadataka u savremenom dizajnu. To znači konstantan rad između nastavnika, saradnika i studenata uz insistiranje na kvalitetu.

Na trećoj godini studenti se uvode u proces izrade i primene grafičke identifikacije, uče o semiotici, kratkim jezičkim formama kao što je GIF animacija, rade na principijalnom rešavanju vizuelnog identiteta i izradi knjige grafičkih standarda i setu ikonica za Android aplikaciju.

Studenti četvrte godine realizuju kompleksnije zadatke na osnovu kojih dokazuju svoju spremnost za rešavanje grafičkih problema u komercijalne svrhe. Uče o brendiranju, kako da razrade idejni koncept određenog brenda, kako se predstavlja vizuelni identitet manifestacije, kako napraviti koncept za logo anniversary, a kako idejno rešenje prospekta, kataloga, flajera, kalendara i td. na kraju daju predlog za personalni web site kojim u najboljem svetlu prezentuju svoj dosadašnji rad.

Master studije podrazumevaju stečeno obrazovanje na osnovnim studijama i u skladu sa tim student dobija zadatak sa kojim bi se predstavio potencijalnom klijentu.

Kroz praktične zadatke, student se uvodi u pojam i suštinu grafičkog dizajna, tržišta, marketinga. Šta je bitnije forma ili funkcija, odnosno estetika ili sadržaj. Kako se grade likovno grafički elementi, kako pravilno upotrebiti tipografiju i ilustraciju na proizvodu itd.

Motivacione slogane poznatih svetskih brendova, kao prvi tematski segment ove postavke, izlažu: Sara Stojanović, Nadežda Ristić, Marta Pejčić, Jana Janić, Ana Milenković, Milica Zdravkovic, Jovana Milojević i Minja Đorđević.

Slogan je motivaciona poruka koja na najbolji način opisuje ili potvrđuje neku tvrdnju o proizvodu ili usluzi. Slogan znači ubediti nekoga ili napraviti ekspresiju značenja u samo nekoliko reči. Studenti imaju zadatak da na vizuelan način prenesu pomenuto izražavanje značenja odabranog brenda.


 



 


Datum objavljivanja: 12.05.2021.