Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

Studentska izložba

Četvrtak 5. septembar u 19h. Galerija SKC Beograd. Sara Nikoliš i Jovan Matić
Izložba završnih master radova studenata Fakulteta primenjenih umetnosti, odsek keramika, Univerziteta umetnosti u Beogradu


 


Sara Nikoliš (1995, Beograd) Nakon završene srednje škole Tehnoart u Beogradu, smer grnčar, upisuje Fakultet primenjenih umetnosti na odseku keramika. Izlagala je na više grupnih izložbi: izložba diplomaca Fakulteta primenjenih umetnosti, galerija Muzeja primenjenih umetnosti, Beograd, 2018, „Projekat Klasa'', Galerija SKC Novi Beograd, 2018, „Magični vrt'', Noć muzeja, 2017, Beograd, Festum, Galerija SKC, 2017, Izložba lutaka, galerija Madlenijanum, Beograd, 2016, Izložba maturskih radova, galerija RTS, Beograd, 2014, „Hleba i igara'', Galerija SKC, Beograd, 2012... Učesnica Likovne kolonije Tršić, 2012. Trenutno je na master studijama na odseku keramika.



Tema rada na master studijama su biomorfne skulpture u prostoru, koje prikazuju čaure. Zamisao je da se temi priđe na dva načina, kao ideji o inkubaciji, odnosno procesu-vremenu koje je neophodno za razvoj, i kao široj ideji, učaurenosti i ograničenosti. Namera je da se kroz različite dimenzije, tehnike i materijale istraži površina (boja, tekstura) i varijacija sličnih organskih oblika.







Jovan Matić (1996, Beograd) Pohađao je srednju školu Tehnoart na smeru konzervator kulturnih dobara. Nakon treće godine upisuje Fakultet primenjenih umetnosti na odseku keramika. Trenutno je na master studijama na istom odseku.

Izlagao je i učestvovao na studentskim i međunarodnim izložbama keramike i festivalima: „Privatna vrednost 2”, Ambasada Švajcarske u Srbiji, 2019, „Festum”, Galerija SKC, 2018, „Projekat Klasa”, Galerija SKC Novi Beograd, 2018, „Ceramic Art Andenne - studentska izložba”, Andenne, Belgija, 2018, „6. Međunarodno takmičenje mladih keramičara”, Turska, 2018. i drugim.

U svom umetničkom radu bavi se keramičkom skulpturom kojom istražuje forme i oblike životinjskih koža koje predstavljaju interpretaciju uobičajenih prizora i tradicionalnih elementa enterijera i postavlja  šire pitanje upotrebe i zloupotrebe životinja i prirodnih resursa uopšte u savremenom društvu preispitujući moguće humanije alternative.



 


 


Datum objavljivanja: 04.09.2019.