Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

Putovanje kroz olimpijsku istoriju

Izložba originalnih plakata posvećena istoriji Olimpijskih igara je svečano otvorena u tržnom centru ZIRA. Izložba koja predstavlja svojevrsno putovanje kroz Olimpijske igre od Atine 1896. do Pekinga 2008. će za sve zainteresovane posetioce biti otvorena do završetka ovogodišnje Olimpijade


 


U okviru izložbe posetioci će imati prilike da vide 14 plakata gradova domaćina Olimpijskih igara kroz vreme i pođu na malo putovanje od prvih modernih Olimpijskih igara u Atini 1896, do onih u Parizu 1900., Berlinu 1936. i poslednjih u nizu, Olimpijskih igara u Pekingu.


Svaka fotografija locira određeni isečak istorije Olimpijskih igara i upoznaje sa najzanimljivijim pričama koje su obeležavala ova takmičenja tokom decenija. Izložba je i jedinstvena prilika da se zainteresovani upoznaju sa prvim uspesima naših sportista, saznaju više o prvoj ženskoj olimpijskoj pobednici, Britanki Šarloti Kuper u Parizu 1900, otkriju da je čuvenu krilaticu “Važno je učestvovati, a ne pobediti” osmislio Pensilvanijski biskup u Londonu davne 1908, ali i da je Oskar Svon sa 60 godina postao najstariji olimpijski šampion svih vremena.


Otvaranju izložbe prisustvovali su i Aleksandar Petrović, potpredsednik Paraolimpijskog komiteta i Zlatko Kesler, potpresednik Paraolimpijskog komiteta i naš najtrofejniji paraolimpijski reprezentativac i prvak sveta u stonom tenisu, koji su iskoristili ovu priliku da najave Paraolimpijske igre koje se održavaju mesec dana nakon Olimpijskih igara. Kompanija Verano Motors se prošle godine pridružila pulu sponzora srpskog Olimpijskog tima u Pekingu. Kao jedna od kompanija koje podržavaju naše olimpijce na 29-im letnjim igrama.


„Odlučili smo da još jednom podržimo naše sportiste, i to ne samo kao jedan od sponzora već i tako sto ćemo ovaj prostor u kome se nalazimo pretvoriti u svojevrstan fotografski omaž posvećen  temama Olimpijskih igara i podržavanja pobedničkog duha naših sportista koji će nas predstavljati u Pekingu. Osećali smo da to dugujemo i njima, ali i svim ljubiteljima Peugeota, te smo rešili da spojimo ono što najbolje znamo u ideju koju smo realizovali kroz izložbu ovih sjajnih fotografija.“, istakao je gospodin Jova Srećo, direktor marketinga kompanije Verano.



 


Datum objavljivanja: 01.08.2008.