Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

Novi logo MSU Vojvodine

Nov vizuelni identitet Muzeja savremene umetnosti Vojvodine - autorka mr Katarina Blažikova. Promocija 29. oktobar 18.30h, MSU Vojvodine, Novi Sad.

 


"Don’t explain, identify."

"Ne objašnjavaj, identifikuj!"

Paul Rand


Dizajn loga-a i vizuelnog identiteta je disciplina, koja obuhvata kreativne tehnike i veštine za oblikovanje jedinstvenog vizuelnog  jezika: od vizuelnih ideja, koncepcija, planiranja do izrade vizuelnih sistema, knjige grafičkih standarda, sistema korporativnog identiteta i brand identiteta.


LOGO

Logo Muzeja savremene umetnosti Vojvodine je kompleksno rešenje vizuelnog predstavljanja,koje je bitni deo komunikacionih struktura i strategija institucije regionalnog i međunarodnog karaktera. Pored rešenja nove zgrade, logo i vizuelni identitet su najbitniji elementi komunikacije Muzeja sa javnošću. Rešenje logo-a kao forme vizuelnog zastupanja reflektuje misiju i viziju Muzeja i slaže se sa definicijama Muzeja kao otvorene institucije, mesta dijaloga i mesta transfera.

Logo Muzeja savremene umetnosti Vojvodine čini jednostavna uočljiva forma koja se lako pamti, dok ideja logo-a prati idejno arhitektonsko rešenje nove zgrade Muzeja, budi pozitivnu emociju i doprinosi novoj percepciji Muzeja u javnosti.


MUZEJ KAO OTVORENA INSTITUCIJA

Logo Muzeja savremene umetnosti Vojvodine predstavlja koncepciju otvorenosti Muzeja kao centralne institucije za savremenu umetnost u Vojvodini. Otvorenost je osnovno svojstvo logo-a, definisano sa pet formalnih elemenata i otvorenim prostorom između njih.


MUZEJ KAO MESTO DIJALOGA

Misija Muzeja savremene umetnosti Vojvodine je uspostavljanje dijaloga između etabliranog i eksperimentalnog, prošlog i sadašnjeg, u sredini koja prepoznaje problematiku moderne i savremene umetnosti dostupne publici svih uzrasta. Logo prati ovu misiju i predstavlja Muzej kao informacioni i komunikacioni centar na bazi dijaloga  između arhitekture i vizuelne komunikacije.


MUZEJ KAO MESTO TRANSFERA

Misija Muzeja i centralna ideja arhitektonskog rešenja je mogućnost da se obezbedi transfer. Logo Muzeja savremene umetnosti Vojvodine je sistem osnovnih jednostavnih elemenata koji nisu međusobno povezani, između njih se nalazi prostor koji umogućava transfer. Logo vizualizuje otvorenost i mogućnost transfera ne samo za posetioca u prostoru, već i principa, mišljenja, pokreta i vrsta savremene umetnosti.


MUZEJ KAO MESTO DINAMIKE

Muzej savremene umetnosti Vojvodine je mesto pokreta umetničke misli, prikazuje dinamiku savremene umetničke aktivnosti. Ova dinamika je vizuelizovana u logo-u kompozicijom i rasporedom delova znaka.




Znak MSUV


Znak  predstavlja Muzej kao informacioni i komunikacioni centar na bazi dijaloga  između arhitekture i vizuelne komunikacije. Oblik znaka predstavlja spoljašni karakter zgrade muzeja - 5 strukuralnih volumena nove zgrade Muzeja savremene umetnosti Vojvodine (MSUV).


Boje znaka predstavljaju sadržaj svakog od objekata. Ova redukovana forma je alat, kojim se ideja arhitekture širi i u 2D svet vizuelne komunikacije i ostvaruje mogućnost realizovanja vizuelne strategije Muzeja na jedan estetski i funkcionalan način.

Boje su bitan deo prepoznatljivosti brenda, ipak, one ne mogu da budu integralna komponenta, znaka, jer mogu da utiču na njegovu primenjivost.


Znak Muzeja savremene umetnosti Vojvodine ima kolor i crno belu varijantu. Boje znaka su povezane sa sadržajem i funkcijom pojedinih objekata kompleksa zgrada Muzeja savremene umetnosti Vojvodine. Žuta boja- javna biblioteka, galerija za video i multimediju; crvena- kongresna sala, multifunkcionalni izložbeni prostor; ljubičasta- administracija, stručne službe, studijski centar, muzejska prodavnica, restoran; zelena- prostor za stalnu postavku i privremene postavke, bašta skulptura, atrijum, ulaz, pokrivena terasa; plava- depo, odeljenje za konzervaciju, radionice, apartmani, tehnički servis.

Boje mogu biti kreativno, fleksibilno i funkcionalno korišćene u smislu stvaranja internog Informacionog i navigacionog sistema u kompleksu muzejskih zgrada.


 


Datum objavljivanja: 23.10.2008.