Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

Lakmus vremena

Tribina: Tržišni karakter, Tribinski ciklus: Lakmus vremena, Tržišni karakter, 22. novembar 2018. u 19.00 Kulturni centar Beograda, galerija Artget Organizacija: Udruženje Oksimoron i Kulturni centar Beograda

 


Uočivši da se nešto suštinski promenilo, Erih From je izdvojio tržišni karakter kao dominantnu osobenost savremenog čoveka, koga određuju tržišni trendovi, ne dogme ili autoriteti.

Kakav je taj tržišni čovek? Čega se boji, čemu se nada, šta želi, čemu stremi?

Da li je bezličan i bezobličan upravo zato da bi mogao biti sve ono što ćudi promenljivog tržišta od njega traže?

Da li je njegov život tek jedan od životnih stilova, koji se na tržištu mogu naći?

Ima li u njemu ičeg osobenog? Ičeg čvrstog?



Učesnici: Tatjana Milivojević, Milanko Govedarica, Lazar DŽamić

Moderira: Dejan Simonović

 

Učesnici:

 

Tatjana Milivojević

Doktor filozofije. Licencirani psihoterapeut, član Saveza društava psihoterapeuta Srbije. Vanredni profesor na Visokoj školi akademskih studija socijalnog rada u Beogradu, prethodno je bila profesor na Fakultetu za kulturu i medije. Predmeti koje predaje, oblasti interesovanja i rada su filozofska i sociokulturna antropologija, specifično odnos između ličnosti, društva i kulture; etika i  psihologija ličnosti, interpersonalnih odnosa i komunikacije.



Milanko Govedarica

Prof. dr Milanko Govedarica predaje savremenu filozofiju i filozofiju psihoanalize na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Angažovan je i na Filozofskom fakultetu u Kosovskoj Mitrovici. Bio je na studijskom usavršavanju u Americi (Čikago). Obavlja dužnost potpredsednika Srpskog filozofskog društva. Istraživačka težišta njegovih radova tiču se kritičke teorije društva, egzistencijalizma i filozofije duha. Pored velikog broja naučnih članaka, do sada je objavio dve knjige – Filozofska analiza iracionalnosti: izmenjena stanja svesti i slabost volje (2006) i Filozofija psihoanalize (2013).



Lazar Džamić

Predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK). Brend i marketing edukator. Bivši šef planiranja u Guglu, sa misijom da ‘pretvara svetlost u toplotu’: ogromne količine Guglovih podataka u nove i duboke uvide za kreiranje boljih brend narativa.  Bio je Direktora za strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih najomiljenijih brendova, kao što su Tesco, John Lenjis, NJaitrose, Virgin Holidays, Nando’s itd. Trener je za digitalnu marketing transformaciju, sarađuje sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Mercator, Adidas, Erste Banka i drugi. Autor je nekoliko bestseller knjiga u Srbiji.



CIKLUS LAKMUS VREMENA

Organizacija: Udruženje Oksimoron i Kulturni centar Beograda

Mesto: Kulturni centar Beograda, galerija Artget

Vreme, 15, 22 i 29. novembar u 19 časova



Tribinski ciklus Lakmus vremena nudi sagledavanje važnih knjiga i ideja iz bliže i dalje prošlosti u kontekstu savremenosti budući da su u ovim delima nagovešteni mnogi trendovi i ideje ispred vremena u kome su nastala. Knjiga i ideja koje su ostavile snažan trag i u našoj intelektualnoj sredini, ne samo na globalnom planu.

Koliko u njima prepoznajemo naše doba? Kako ih danas čitamo i doživljavamo? Da li nas i šta nas u njima dotiče, šta je u njima uobličeno a šta rasvetljavaju? Kakve uvide i vidike otvaraju?

U razgovorima će učestvovati književnici i teoretičari književnosti, filozofi, sociolozi, psiholozi, antropolozi…


 



Datum objavljivanja: 19.11.2018.