Izložba prikazuje najbolje i najsvežije radove iz oblasti društvenog i ekološkog oglašavanja širom sveta i dočarava kako profesionalci u advertajzingu koriste svoj osnovni talenat, kreativnost. zložba će biti otvorena od 25. do 29. novembra u O3one-u.
Advertajzing radovi koji će biti izloženi, a većinu javnost još nije videla, pravljeni su za nevladin sektor i javne institucije, kao i kompanije posvećene društveno odgovornom poslovanju. Ovi radovi podsećaju profesionalce i opštu javnost na složenost i brojna pitanja održivog razvoja, dostupni su svima i predstavljaju dobar početak za delovanje i usvajanje ponašanja u vezi sa budućim generacijama.
U vreme kada "zelene reklamne kampanje" širom sveta privlače pažnju, ali i izazivaju sumnju, sudeći po najnovijim istraživanjima, važno je istaći ono što je Al Gor rekao pre godinu dana: "Reklamna industrija bi mogla da igra važnu ulogu u podsticanju kompanija i potrošača da promene svoje stavove i uspore proces globalnog otopljavanja". Reklamna industrija brže od većine drugih reaguje i prati promene ukusa i raspoloženja potrošača.