Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

B - LINK

Beogradski festival novih komunikacija B-LINK se bavi novim tehnologijama, njihovim sociološkim uticajem u specijalnoj formi, u susretu umetnosti i biznisa. O3one će još jednom okupiti aktuelne i aktivne profesionalce na novom B-LINK festivalu od 1. do 5. oktobra 2008. godine.

 


Kao redak primer inicijative da se prikažu i na pravi nacin promovišu kreativne i inovativne tendencije u web okruženju, prvenstveno u oblasti eksperimentalnog umetnickog stvaralaštva, web dizajna i poslovanja na mreži, pre dve godine je beogradskoj publici predstavljen novi gradski fenomen: B-LINK.


Sa ambicijom da predstavi i podrži novu umetnost, nastalu na osnovama tehnologije i komunikacije, B-LINK uz pomoć stručnih ljudi iz zemlje i inostranstva dopire do ljudi koji su prepoznaju ovaj danas neizbežan spoj – umetnost i biznis.


Beogradski festival novih komunikacija B-LINK se bavi novim tehnologijama, njihovim sociološkim uticajem u specijalnoj formi, u susretu umetnosti i biznisa.


Projekat O3one koji od svog početka predstavlja autentični koncept sveže umetničke misli, 2006. godine je u prvom izdanju festivala B-LINK ponudio publici dinamičnu strukturu u bogatom programu koji je okupio pionire i pratioce novih tendencija iz različitih oblasti vezanih jednom temom – INTERNET I NOVE KOMUNIKACIJE.


B-LINK se ispostavio kao rađanje nove platforme razmene informacija iz oblasti različitih umetničkih disciplina, biznisa i zakonskih regulativa, čime je otvoren novi način kojim se predstavlja razvoj novih medija i perspektiva komunikacije danas.


Ne usporavajući svoj tempo u otkrivanju novih znanja, a negujući svoje osnovne motive, O3one će još jednom okupiti aktuelne i aktivne profesionalce na novom B-LINK festivalu od 1. do 5. oktobra 2008. godine.


TEMA: VIRTUAL ME


U nekoliko programskih celina – BUSINESS ME, COMMERCIAL ME, SOCIAL ME i FUN FOR ME, treći B-LINK se bavi aktuelnim temama iz oblasti novih komunikacija u odgovoru na temu ovogodišnjeg okupljanja – VIRTUAL ME.


Prezentacijama, diskusijama, promocijama različitih alata i gedžeta, kao i u zanimljivim socijalnim ekspermentima, novi B-LINK odgovara na trenutno vrlo značajna pitanja o identitetu na web-u, social networking-u, novim tendencijama u razvijanju marketinških strategija, poslovanju na mreži, web portalima, mobilnoj telefoniji i novim komunikacionim tehnologijama.


 


Datum objavljivanja: 21.09.2008.