Umetnik

Prati umetnika

Pretraga

Aprilski susreti 2017.

Ovogodišnji Festival AS 2017. trajaće od 3. do 6. aprila pod sloganom Avangardne prakse jer je koncept ovogodišnjeg festivala usmeren na avangardne prakse kroz savremene izvođačke umetnosti i u duhu je proslave 100 godišnjice dadaizma.


 


Samim tim, deo radova koji će biti prikazani predstavljaju komunikaciju sa ovim velikim umetničkim pokretom.

Program Aprilskih susreta obuhvata brojne koreografije profesora i studenata I, II i III godine Instituta za umetničku igru, izložbu fotografija, performanse, instalacije, radionice i koreografske improvizacije, kao i pozorišnu instalaciju Dah teatra Žene DADE.

U okviru filmskog programa Rane avangardne prakse na filmu - posvećeno Branku Vučićeviću, publika će moći da vidi deset filmskih ostvarenja za koje se slobodno može reći da „prekoračuju uspostavljene granice, krše pravila, preuređuju i obnavljaju filmski jezik.“ (B. Vučićević)

Takođe tu je i već tradicionalni koncert bendova: Last Thrill, Popečitelji, E-Play, Trese. Lupa. Udara., Jarboli... kao i  tribute bend Rain Dogs sa svojim muzičkim performansom gde između zavodljivog zvuka saksofona i hrapavog vokala oživljava mala gradska noćna magija.

 

 

SKC Program Aprilskih susreta 2017.

 

UTORAK, 4. APRIL

15.00-18.00 velika sala:  Radionica Metamorfoze po Ovidiju koju vode Prof. Dijana Milošević i Doc. Aleksandar Nikolić  sa studentima II godine instituta za umetničku igru.

predavanje, improvizacije

 

15.00-18.00 mala sala:  Predavanje i radionica Neverbalna komunikacija kroz pokret, Dušan Kaličanin

 

18.20 mala sala:  RANE AVANGARDNE PRAKSE NA FILMU – posvećeno Branku Vučićeviću!

Izbor: Stevan Vuković

1. “Povratak razumu”, Men Rej, 1923, trajanje 2’ 23’’

(Man Ray: Le Retour a la raison)

2.  "Međučin", Rene Kler, 1924,  trajanje 22’

(René Clair: Entr'acte)

3. "Mehanički balet", Fernan Leže, i Dadli Marfi, 1923–24; trajanje 11’ 25’’

(Fernand Léger & Dudley Murphy: Ballet Mécanique)

4. “Berlin, simfonija velegrada”, Valter Rutman, 1927, trajanje 62’

(Walter Ruttmann: Berlin: Die Sinfonie der Großstadt)

5.“Život i smrt holivudskog statiste broj 9413”, Robert Flori i Slavko Vorkapić, 1928, trajanje 11’

(Robert Florey and Slavko Vorkapich: The Life and Death of 9413, a Hollywood Extra)

6. “Andaluzijski pas”, Luis Bunjuel, 1929, trajanje: 16’ 26’’

(Luis Buñuel: Un Chien Andalou)

7. “Čovek sa kamerom “, Džiga Vertov, 1929, trajanje: 68’

(Dziga Vertov: Человек с киноаппаратом),

8.“Igra svetlosti u crno-belo sivom”, Laslo Moholi Nađ, 1930, trajanje: 6’

(Laszlo Moholy-Nagy: Lichtspiel schwarzweiss-grau)

9.“Srce vremena”, Orson Vels i Vilijam Vans, 1934, trajanje 8’ 11’’

(Orson Welles and William Vance: The Hearts of Age)

10.   “Roze Hobart”, Džozef Kornel, 1936, trajanje: 19’

(Joseph Cornell: Rose Hobart)

 

19.00 velika sala: Radovi nastali u okviru predmeta Performans i instalacije koji vodi prof. dr Snežana Arnautović Stjepanović + Jelena Stoisavljević - performans

 

19.15 kružne stepenice: Tijana Malek – Žabe, instalacija u prostoru

 

19.25 hodnik i stepenice ispred velike sale: Tamara Pingović –  Polovina kruga, performans

 

19.35 Cirkus galerija: Ivana Ljujić, performans

 

19.40 velika sala; Ada Raspor – Crni kvadrat, performans               

 

19.50 Novi prostor: Maja Marković, performans

 

20.00 Galerija: Una Popović, performans

 

20.10 Hodnik ispred velike sale i klub:  Radovi koji su nastali u okviru predmeta Koreografija koji vodi Doc. Igor Koruga: Marija Vučenović – solo Katarina Stojković - solo

 

20.20 velika sala: Koreograf : Maria Kaliopoulou; Izvođači: Ana Obradović , Boris Vidaković, Jelisaveta Vučenović, Nikolina Mišković

 

20.40 velika sala: Želeće Mašine, Vladimir Čubrilo i učenici srednje baletske škole Dimitrije Parlić iz Pančeva;  koreografija: Isidora Stanišić; izvođači: Sara Krstevski, Una Balaž, Nina Popov i Milica Veselinović

 

20.50 -21.30 velika sala: Vladimir Čubrilo - I ti imaš sebe?, performans





Ulaz na sve programe je slobodan!


 



Datum objavljivanja: 03.04.2017.