Ovogodišnji Festival AS 2017. trajaće od 3. do 6. aprila pod sloganom Avangardne prakse jer je koncept ovogodišnjeg festivala usmeren na avangardne prakse kroz savremene izvođačke umetnosti i u duhu je proslave 100 godišnjice dadaizma.
Samim tim, deo radova koji će biti prikazani predstavljaju komunikaciju sa ovim velikim umetničkim pokretom.
Program Aprilskih susreta obuhvata brojne koreografije profesora i studenata I, II i III godine Instituta za umetničku igru, izložbu fotografija, performanse, instalacije, radionice i koreografske improvizacije, kao i pozorišnu instalaciju Dah teatra Žene DADE.
U okviru filmskog programa Rane avangardne prakse na filmu - posvećeno Branku Vučićeviću, publika će moći da vidi deset filmskih ostvarenja za koje se slobodno može reći da „prekoračuju uspostavljene granice, krše pravila, preuređuju i obnavljaju filmski jezik.“ (B. Vučićević)
Takođe tu je i već tradicionalni koncert bendova: Last Thrill, Popečitelji, E-Play, Trese. Lupa. Udara., Jarboli... kao i tribute bend Rain Dogs sa svojim muzičkim performansom gde između zavodljivog zvuka saksofona i hrapavog vokala oživljava mala gradska noćna magija.
SKC Program Aprilskih susreta 2017.
UTORAK, 4. APRIL
15.00-18.00 velika sala: Radionica Metamorfoze po Ovidiju koju vode Prof. Dijana Milošević i Doc. Aleksandar Nikolić sa studentima II godine instituta za umetničku igru.
predavanje, improvizacije
15.00-18.00 mala sala: Predavanje i radionica Neverbalna komunikacija kroz pokret, Dušan Kaličanin
18.20 mala sala: RANE AVANGARDNE PRAKSE NA FILMU – posvećeno Branku Vučićeviću!
Izbor: Stevan Vuković
1. “Povratak razumu”, Men Rej, 1923, trajanje 2’ 23’’
(Man Ray: Le Retour a la raison)
2. "Međučin", Rene Kler, 1924, trajanje 22’
(René Clair: Entr'acte)
3. "Mehanički balet", Fernan Leže, i Dadli Marfi, 1923–24; trajanje 11’ 25’’
(Fernand Léger & Dudley Murphy: Ballet Mécanique)
4. “Berlin, simfonija velegrada”, Valter Rutman, 1927, trajanje 62’
(Walter Ruttmann: Berlin: Die Sinfonie der Großstadt)
5.“Život i smrt holivudskog statiste broj 9413”, Robert Flori i Slavko Vorkapić, 1928, trajanje 11’
(Robert Florey and Slavko Vorkapich: The Life and Death of 9413, a Hollywood Extra)
6. “Andaluzijski pas”, Luis Bunjuel, 1929, trajanje: 16’ 26’’
(Luis Buñuel: Un Chien Andalou)
7. “Čovek sa kamerom “, Džiga Vertov, 1929, trajanje: 68’
(Dziga Vertov: Человек с киноаппаратом),
8.“Igra svetlosti u crno-belo sivom”, Laslo Moholi Nađ, 1930, trajanje: 6’
(Laszlo Moholy-Nagy: Lichtspiel schwarzweiss-grau)
9.“Srce vremena”, Orson Vels i Vilijam Vans, 1934, trajanje 8’ 11’’
(Orson Welles and William Vance: The Hearts of Age)
10. “Roze Hobart”, Džozef Kornel, 1936, trajanje: 19’
(Joseph Cornell: Rose Hobart)
19.00 velika sala: Radovi nastali u okviru predmeta Performans i instalacije koji vodi prof. dr Snežana Arnautović Stjepanović + Jelena Stoisavljević - performans
19.15 kružne stepenice: Tijana Malek – Žabe, instalacija u prostoru
19.25 hodnik i stepenice ispred velike sale: Tamara Pingović – Polovina kruga, performans
19.35 Cirkus galerija: Ivana Ljujić, performans
19.40 velika sala; Ada Raspor – Crni kvadrat, performans
19.50 Novi prostor: Maja Marković, performans
20.00 Galerija: Una Popović, performans
20.10 Hodnik ispred velike sale i klub: Radovi koji su nastali u okviru predmeta Koreografija koji vodi Doc. Igor Koruga: Marija Vučenović – solo Katarina Stojković - solo
20.20 velika sala: Koreograf : Maria Kaliopoulou; Izvođači: Ana Obradović , Boris Vidaković, Jelisaveta Vučenović, Nikolina Mišković
20.40 velika sala: Želeće Mašine, Vladimir Čubrilo i učenici srednje baletske škole Dimitrije Parlić iz Pančeva; koreografija: Isidora Stanišić; izvođači: Sara Krstevski, Una Balaž, Nina Popov i Milica Veselinović
20.50 -21.30 velika sala: Vladimir Čubrilo - I ti imaš sebe?, performans
Ulaz na sve programe je slobodan!