U utorak, 31 marta, u 19 časova u Kino sali MSUV, Dunavska 37, Novi sad, održaće se predavanje iz projekta: Evropski modeli menadžmenta u savremenoj kulturi i umetnosti, "Marketing i fandrejzing u umetnosti : Perspektiva Velike Britanije". Gost - predavač Džonatan Gudejker, University Cambridge (UK).
Fokus istraživanja Džonatana Gudejkera je analiza publike koja dolazi u Institucije kulture, kao i kako marketing i fandrejzing predstavljaju dobit za sektor kulture u Velikoj Britaniji. Važnost marketinga i fandrejzinga u kulturi, kao i način na koji isti može da pomogne da se kreira vibrantna i kreativna scena je danas prepoznata od strane umetnika,
kustosa i menadžera. Na predavanju će biti predstavljeni neki od vodećih tekstova na datu temu, kao i studije slučaja i istraživanja trendova, argumenti i konsekvence o ponekad kontraverznim temama.
...Dobro osmišljeni marketinški pristup predstavlja osnovu za dugoročnu održivost sektora kulture i obezbediće da ona bude u srži naših društava a ne da se perifereno ostavlja na marginama. Gledalac, slušalac ili ljubitelj umetnosti predstavljaju sastavni deo, oni nadopunjuju delo i daju mu značenje a to je posao kojim se bavimo. Kao što je rekao veliki Luis Armstrong: ,"Muzika ništa ne vredi ako ne možete da je date publici."
Džonatan Gudejker