...kao kontrolisani haos koji je proizvod inteligentnog promišljanja stvarnosti.
...kao mentalna provokacija koja služi ustanovljavanju novih i punih smisla veza između prethodno nepovezanih stvari. U logičkom načinu razmišljanja, svaka misao zavisi od prethodne. Provokacija upravo taj pravac blokira. Ne radi se o tome da je to pogrešno, već treba reći: „Da, ovo je dobar pravac, možda najbolji mogući, možda jedini mogući, ali hajde da prestanemo da ga korisitimo i da probamo sa drugim načinima rada.“ / Edward de Bono /
Izložba je zamišljena kao kao rezultat grupne ili pojedinačne razmene ideja, koje svojom unutrašnjom logikom svakodnevne stvari sagledavaju na poseban način. Neke forme grafičkog oblikovanja, oglašavanja i alternativnih medija, dobijaju novu upotrebnu dimenziju, a druge su rasterećene, minimalizovane i postaju stilska vežba sa ciljem ponovog uokvirenje ili davanje novog smisla.
Slavica Dragosavac istražuje i izmešta ugao posmatranja na uobičajene forme grafičkog dizajna i vizuelnih komunikacija.Tokom profesionalnog rada, realizovala je veliki broj projekata vezanih za kulturu i tržišno komuniciranje. Izlagala je samostalno i na više od 50 grupnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Radila je kao art direktor u agencijama Saatchi & Saatchi i McCann Erickson u Rimu i kao kreativni direktor u agencijama Ogilvy i Draft FCB u Beogradu.
Neki od klijenata su Unilever, Wiener Stadtishe osiguranje, Muzej primenjene umetnosti, Publikum, McDonald's i Pozorište Eliseo u Rimu, Ball Packaging, Beiersdorf, Promonte, Telekom, Monet i Elektroprivreda Crne Gore, Procredit banka, Parking servis, Fakultet dramskih umetnosti, Belef, Legend, Imlek, DHL, Craft, Tanjug, Usaid, British American Tobacco, TDR, Heineken, Kolosej, Nestle, Ikea, Coca Cola Hellenic i mnogi drugi.
Kao kreativni direktor dobitnik je više nagrada među kojima su Grand Prix na festivalu Zlatni petao / serija bilborda Wiener Stadtische osiguranje, prva nagrada / Maxim pozivnica, prva nagrada / kalendar Wiener Stadtische, prva nagrada / kalendar Om Ogilvy na izložbi kalendara u Novom Sadu i godišnje nagrade UEPS-a za tv spot povodom Dana borbe protiv melanoma kože i Ball Packaging promotivne aktivnosti.
Diplomirala je i magistrirala na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu, a kao stipendista Vlade republike Italije specijalizirala u Rimu. Trenutno radi kao docent na Fakultetu umetnosti u Nišu, na odseku za Grafički dizajn.