"Karađinovićeve fotografije, a ne na njima prikazani modeli, zavode, jer autor  beleži suštinu, a ne pojavnost. Iako na prvi pogled prepoznajemo fotografije  koje viđamo na bilbordima i stranicama modnih časopisa, ipak je reč o krajnje  umetničkom fotografskom izrazu i fenomenalnoj Karađinovićevoj igri. Njegove  fotografije bave se predstavom ženskog tela na jedan visoko-profesionalan,  akademski način, retko viđen u ovdašnjoj savremenoj umetničkoj  fotografiji".
Direktor Muzeja savremene umetnosti Vojvodine
Živko  Grozdanić
"Posmatrajući ženu u vanumetničkom kontekstu,uvek je  percipiramo na dva načina: kao drugost koja nedostaje našem biću i kao majku,  potencijalnu stvarateljku novog života. Izmeštanjem te dve osobenosti u  umetnost, žena kao drugost postaje objekat lepote i nešto što budi pažnju na  takav način da um misao transformiše u osećaj. Sa druge strane, potencijalna  stvarateljka novog života postaje supstrat samog umetničkog dela, nosioc ideje,  eksplicitni modus nastajanja. Fotografije Nenada Karađinovića upravo nude te dve  interpretacije, ali zalazeći u ontološke segmente ljudskog bića, ne izostavljaju  estetski doprinos u predstavljanju ženskog tela.
Sa sebi svojstvenim i  jedinstvenim stilom Nenad Karađinović zalazi u ontološku komponentu fotografije  kao medija koji ne hvata samo trenutak već intrigantno postavlja pitanje onoga  što se dešavalo pre tog trenutka i onog što ce se dešavati posle. Tu publika  ispituje te vremenske sledove tek kada zađe u samu fotografiju i postane ono što  je percipirano".
 
Glavni urednik i odgovorni urednik  galerije
Studenskog Kulturnog Centra (SKC)- Beograd
objavljeno29.04.2008.

