Curatorial Workshop je zamišljen kao jednostavan projekt u kome kustos biva fotografisan sa izabranim umetnikom u kontekstu umetnikovog rada.
Savremeni pojam kustoskih praksi (curatorial practices) označava kritiku na delu u specifičnim uslovima globalnog tržišnog kapitalizma. Kustoske prakse potiču iz birokratskih praksi muzeologije i galerijskog tržišnog sistema. U jednom trenutku ‘kustoski identitet’ je odvojen od centralizovanog muzejskog i galerijskog činovničkog sistema i postavljen kao otvoreni kritičko-instrumentalni, često, aktivistički rad na kulturalnim politikama i njihovim realizacijama u svetu umetnosti i kulturi. Kustos nije, više, samo arhivar ili muzejski radnik, galerista ili dealer (trgovac umetničkim delima). On/ona je akter na umetničkim i kulturalno-političkim scenama (svet umetnosti) koje anticipira, projektuje i realizuje kao institucionalne ili međuinstitucionalne umetničke i kulturalne projekte. Zamisao otvorene i pokretne umetničke birokratije je činilac kojim se umetnička kritika preobražava u teorijski, kulturalno ili politički podržanu interventnu kustosku praksu.
Goran Đorgjievski je ozbiljno i dosledno, tj. cinički precizno postavio koncept kustosa kao autora i autora-izvođača ili performera umetničkog projekta. To znači da on više nije spoljašnji – organizacioni i teorijsko-kritički - posrednik projekta-dela ili dela-projekta koji su realizovali umetnici, već da je "autor" taj koji preuzima ulogu "rukovodioca" na projektu i koji deluje, radi te interveniše na izvesnim umetničkim praksama i njihovim kulturalnim efektima. Te umetničke prakse – umetnika kao što su grupa Irwin, Uroš Đurić, Žaneta Vangeli, Irena Paskali, Atanas Botev, Gjorgje Jovanović, Miroslav Stojanović, Nina Todorović, Aleksandar Stankoski i dr. – postaju poligon njegovih kustoskih i autorskih inetrvencija. Na primer, sa Irwinima se fotografisao pored Maleviča sa makedonskim ikonama u pozadini. Sa Atanasom Botevim je načinjena fotografija u kontekstu umetnikovog istraživanja medicinskih grešaka. Itd. ...
Iz teksta Miška Šuvakovića
Gorančo Đorgijevski je rođen u Štipu, Makedonija 1973. god. Završio Istoriju umetnosti sa arheologijom na Filozofskom fakultetu univerziteta "Sv. Kiril i Metodij", Skoplje, Makedonija 2003.
Kurator više izložbi ( IRWIN – Slovenija, Žaneta Vangeli – Makedonija, Nina Todorović – Srbija, Irena Paskali – Makedonija, Aleksandar Stankoski – Makedonija...)
Umetnički direktor Bijenalnog studija crteža, Štip, Makedonija (2004, 2006).
Likovni saradnik art magazina SUM (Štip, Makedonija).