Društvene    borbe    u    Istorijskoj    četvrti    Meksiko    Sitija (tehnika    dokumentarnog    veza)
Redakcija dokumentarnog    veza:   Inicijatori: VahidaRamujkić i Dejan Došljak,     Lokalni  pridruženi  članovi: Lourdes  Ruiz,    Adrian,  Fernanda, Leno,  Alfonso Hernandez,     Rosario Gomez;  Los Olvidados de la Nave Mayor– Juana Ramirez, S. Carlos, S. Paola, Reina, Laurita,    Fabian;  Diego  Flores Magon,  Genesis Rojas, Lucy,  Chak  See,  Dalia, Jorge,  Carmen  Harumi,  Avila    Ramirez    Ug,    Mauricio    Badillo,    Leticia   Lopez Magno,    Cara    Coss,    Daniela    Yutzil,    Juan    Jose    Sanches,    Mónica    Alcántara    Navarro,    Constanza    Sánchez,    Pati,    Magda,    Gabriela, Alejandro,    Jorge,    Carlos,    Alma    Pacheco    Angeles,    Aida    Matas,    Aisa    Serrano,    Ali    Cotero,    Helena    Braunštajn,    Lauro    Armando,    Valeria    Caballero;    stanovnici    1er    C.    de    Mesones,    Pajarito,    Alfred,    Maestra    Alejandra,    Guadalupe,    Esperanza,    Caty,    Claudia,    Marta.
Meksiko    Siti,    2016.
Tokom    meseca    oktobra    2016.    godine    Kancelarija    dokumentarnog    veza    delovala je na     različitim    lokacijama    istorijske    četvrti    Meksiko    Sitija    i    njenih    oboda,    sa    zadatkom    da    iz    prve    ruke    prikupi    informacije    o    tekućim    društvenim    borbama    na    lokalu    i    poveže    ih    putem    tekstilnog    medija u    jedinstveno    svedočanstvo.    Glavna    sedišta    i pridruženi     kolektivi    kancelarije    bili    su:    buvljak    Lagunilla u    kvartu    Tepito,    Kulturni    centar    La    Casa     del    Hijo    de    Ahuizote,    Circulo    de    Estudios    Central    u    El    Museo    de    la    Meomoria    indomita (Muzeju    neukroćene    istorije),    Los    Olvidados    de    la    Nave    Mayor    sa    pijace    La    Merced,  Kulturni    centar    La    Casa    Vecina sa    okolnim    stanovnicima    i    vezilje    iz    ulice    Regina.     Završena    tapiserija    permanentno    je    izložena    u    Meksiku    u    prolaznom    holu    interiorne     pijace    u    Ulici    Kolumbia    koji    je    u    nadležnosti    Centra    La    Casa    del    Hijo    de    Ahuizote,    odakle    je    za    aktuelnu    izložbu    uzet    u    deposit. Dokumentarni    vez    je    tehnika    inicirana    2008.    godine    od    strane    Vahide    Ramujkić    i    Aviva     Kruglanskog,    sa    namerom    postizanja    verodostojnije    reprezentacije    društvene    realnosti     koja    podrazumeva    kolaborativni    rad    i    diskusije    u produženom    vremenskom    periodu     nametnutom    samom    tehnikom    izrade,    ali    potrebnom    za    zajedničku    artikulaciju    tekućih     dešavanja.    Od    2012.    godine    permanentnom    sastavu    Kancelarije    pridružuje    se    Dejan     Došljak.     Tehnika    dokumnetarnog    veza    do    sada    je    primenjivana    na    preko    15    različitih    lokacija    gde     su    sa    lokalnim    saradnicima    izrađene    tapiserije    velikih    dimenzija    – u  Kaluđerici,    Štoju,     Mostaru,    Bitolju,    Aradcu,    Kairu,    Tel    Avivu,    Holonu,    Varšavi,    Bristolu,  Lođu,  Barseloni,     Šefildu, Konjicu, itd.
http://bbva.irational.org/documentary_embroidery/
Vahida Ramujkić (Beograd, 1973) diplomirala je 1997. i magistrirala 2000. na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu u klasi prof. Čedomira Vasića. Predstavljeno delo “Društvene borbe u Istorijskoj četvrti Meksiko Sitija” deo je i osnova njenog doktorskog rada koji radi pod mentorstvom prof. Zorana Todorovića. Od 2001. do 2008. kao suosnivačica grupe Rotor u Barseloni je pokrenula i zajedno sa drugim saradnicima razvijala brojne projekte i aktivnosti različitih tipova koji se tiču raznorodnih društvenih pitanja – stanovanja, migracija, društvenog zastupanja, itd. Najznačajniji njeni dugoročni radovi su Istorije u raspravi (za koji je 2011. dobila glavnu nagradu Oktobarskog Salona), Dokumentarni vez (sa Avivom Kruglanskim i Dejanom Došljakom) i Minipogon (sa Tijanom Cvetković, Danilom Prnjatom i Chow Sing Taiem).
Dejan Došljak, rođen u Beogradu, 1972. godine. Studirao scenski kostim na Kraljevskoj akademiju lepih umetnosti u Antverpenu, Belgija. Sarađivao kao kostimograf i scenograf na više pozorišnih predstava i filmova, kao i u raznim umetničkim projektima u zemlji i inostranstvu. Godine 2012. priključuje se projektu Dokumentarni vez u saradnju sa umetnicima V. Ramujkić i A. Kruglanskim. Član je ULUPUDS-a.

