Odgovori

1. Ne mogu da se ulogujem?

Proverite da li ste pravilno otkucali korisničko ime i lozinku. Možda ste zaboravili veliko slovo ili ste zaboravili da promenite jezik. Pokušajte još nekoliko puta. Ako ne uspete da se ulogujete kontaktirajte našeg administratora.

2. Nemogućnostnost logovanja preko Internet Explorer-a?

Problem može nastati usled podešavanja zabrane ulaska session cookies-a koji omogućavaju vidljivost stranice. Pokušajte da u okviru podešavanja opcija Internet Explorera security nivo podesite na meddium low.

3. Ne mogu da se registrujem?

Proverite da li ste pravilno uneli sve podatke u formular. Da li ste čekirali opciju prihvatanja prava i korišćenja sajta? Ukoliko i dalje ne možete da se registrujete, kontaktirajte našeg administratora.

4. Nisam dobila/o e-mail sa konfirmacionim linkom?

Da biste aktivirali registraciju potrebno je da kliknete na link koji dobijete putem mejla. Ako niste dobili mejl u roku od 24 časa od vremena prijave, kontaktirajte našeg administratora.

5. Kako se naručuju paketi?

Pakete možete naručiti na stranici detaljnog opisa paketa klikom na link NARUČI koji se nalazi na kraju svakog pasusa. Za svaku dodatnu informaciju kontaktirajte nas na telefon +381 11 30 37 364.

6. Zaboravljena lozinka?

Ako ste zaboravili lozinku kliknite na link ZABORAVLJENA LOZINKA u okviru boksa za prijavljivanje. U novom prozoru upišite mejl koji je vaše korisničko ime i ukoliko imamo vašu lozinku, prosledićemo je na vaš mejl. Ako ne dobijete odgovor, kontaktirajte našeg administratora.

7. Promena korisničkog imena?

Korisničko ime možete promeniti u Moj Arte/Moji podaci klikom na link PROMENA PODATAKA. Ukoliko nailazite na probleme tokom promene korisničkog imena, kontaktirajte našeg administratora.

8. Ne vidim umetnikov opus?

Razlog pojave ovog problema može biti taj što umetnik nije platio portfolio pa se njegov opus ne vidi. Isto tako može biti i vrsta brauzera koji koristite prilikom otvaranja sajta ako on nije optimalan za sajt pa se neki delovi sajta ne vide.

9. Šta su to Favoriti?

Favoriti su namenjeni korisnicima paketa E) Universal - Basic /Osnovni paket. U okviru Favorita korisnik formira svoju listu umetnika koje želi da prati na aukcijama, izložbama i prodaji. U zavisnosi koji paket izaberete toliko umetnika možete pratiti.

10. Ne mogu da napravim izmene u okviru protekle izložbe?

Sve izmene koje želite da napravite u okviru izložbe koja je bila u nekom prethodnom periodu možete obaviti u prvih deset dana od dana postavljanja izlože na sajt. Po isteku deset dana opcija za izmene se isključuje.

Pretraga

Zašto ARTE?

Arte je namenjen umetnicima, udruženjma umetnika, likovnim kolonijama, izložbenim i prodajnim galerijama, likovnim kritičarima, istoričarima umetnosti, muzejima, aukcijskim kućama i drugim institucijama kulture.

Svako se kroz portfolio predstavlja biografijom, sadržajem predstojećih događanja, stručnim kritikama, galerijom dela iz opusa, prodavnicom i kontakt informacijama.

Angažovanjem kompetentnog redakcijsko-uredničkog tima, savremenim tehničkim i vizuelnim rešenjima Arte svakom korisniku portala pruža jednostavnost i sigurnost prisustva.

Prijava na mailing listu

Unesite vašu e-mail adresu

Unesite kod

Nečitljiv kod? Generišite novi

Zašto se prijaviti?

Garancija privatnosti.